Posted by : Unknown 1 Mart 2013 Cuma

Dışarıdan bakınca herkesin ilk tepkisi ''Koltuk ne lan?'' olmuştur bloga girerken. Doğal olarak olması gerektiği gibi. 

Blogumu açmadan önce en çok düşündüğüm olay blogun ismi oldu. Çok zor bir şekilde karar verdim bu ismi koymaya. 

Gelelim bu ismin yani ''Furkan'ın Koltuğu'' fikrinin ortaya nerden çıktığına. Bilindiği üzere gariban bir üniversite öğrencisiyim. Doğal olarak da okula git, eve gel terzı bir yaşama sahibim. Eve gelir gelmez de haliyle hemen laptopun başına geçiyorum :) İşte bu ''koltuk'' da laptopu kullanmam için tasarlanmış bi' biçimde. Gayet geniş, yastıklarını kaldırırsan 2 kişiyi misafir edecek bir şekilde yapılmış. Hani derler ya ''padişah koltuğu'' benim için öyle bi'şey bu koltuk. Geniş kollarına rahatlıkla laptopu koyabiliyorum, diğer ucuna kül tabağı, bardak ve hatta mauseu bile koyabiliyorum. 

Günümün neredeyse tamamını geçirdiğim bu koltuk, benim blogger yolculuğumun da isim babası oldu. Umarım herkes beğeniyle karşılar bu ismi :) 

Ve işte o meşhur koltuk ve ben :) 


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Hürriyet

Sitemizi Takip Edin

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Sayaç

Copyright © Furkan'ın Klavyesinden -Volkan ASLAN- Powered by Blogger - Designed by Volkan Aslan